mandag den 2. juli 2012

Don't dream it! Do it!

28 dage til USA
Jeg fik denne trøje fra Into for nogle dage siden."Don't dream it! Do it". Jeg kommer tætter og tætter på!! 
 Her er papiret, hvor jeg kan rejse hentil i USA på weekend med Into. Jeg tror, jeg vil til East coast og Western, hvis det er muligt.



Mig med trøjen på, haha. :)

"Pretty awesome, I know."



Min kat, Nusser. Han er nok en af de "ting" ved Danmark, jeg kommer til at savne mest. Jeg har haft ham i 7 år. 


Ja, han er sort, og jeg ved godt, hvad man siger, om sorte katte, at de bringer uheld. Men  han har ikke gjort andet end at bringe mig lykke.  




Jeg ved, at dem, jeg skal bo hos har en hund. Jeg har altid gerne ville have en hund, men jeg bor i lejlighed, og derfor har det været umuligt. 




Min yndlings Disney film er, The Lion King. Det er måske, fordi jeg er kattemenneske. Det skal så lige siges, at jeg kan godt lide alle dyr ( ikke så meget heste, de er skræmme).  :)


Fat ass



well.. hello kitty


Xxx. Caoimhe

2 kommentarer:

  1. verdens frækkeste kat!
    som du reddede ud af det sølleste, lille liv dengang for syv år siden.

    SvarSlet