mandag den 30. juli 2012

Nordireland (forsinket )

7 dage til USA (forsinket)
Jeg ved godt, at det er en uge siden jeg sidst skrev, Men jeg er på ferie i Irland, for at besøge mine venner og familie.
vejreudsigten i Ireland- Regn, men det er bare i Ireland. Det regner utrolig meget i Irland og derfor er det et meget "grønt" land, som har en smuk natur. Der bor ikke mange i Irland, omkring 5 millioner, hvilket svarer til Danmarks befolkning, blot Irland er mere end dobbelt så stort som lille Danmark.
mens jeg har været her, har jeg set giant's causeway, en hængebro og the titanic museum i Nordirland.   
The Titanic Museum var meget up to date, her er blandt andet en ting jeg legede med.

Det her er en Northenireland accent. 


broen


giants cause way
 broen



giant causeway





titanic


bye Ireland.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar